تمرین

The World Needs more Posetive People

تمرین

The World Needs more Posetive People

زندگی فرصتی محدود برای رسیدن به آرزوهایمان را پیش رو می گذارد.
تنها راه رسیدن به آنچه میخواهیم و خواستارش هستیم تمرین مهارت هایی است که ما را هر روز ، ثانیه به ثانیه به آنچه میخواهیم باشیم نزدیک تر می کند.

Self-love یا عشق به خود به معنای قبول کردن و دوست داشتن خود است. خویشتن‌دوستی نیز به همین معنا است که شما با خودتان رابطه ای دوستانه داشته باشید و به خودتان با احترام و محبت رفتار کنید.

این به معنای مراقبت از خودتان، توجه به نیازهای خود، احترام به مرزهای شخصیتی و تمرکز بر خواسته‌های واقعیتان است. وقتی با خودتان دوست باشید، احتمالاً احساس اعتمادبنفس، رضایت از زندگی و رشد شخصی بیشتری خواهید داشت. اما باید به یاد داشت که خویشتن‌دوستی به معنای خودخواهی نیست و برای رسیدن به خویشتن‌دوستی باید با دیگران نیز با احترام رفتار کرد.

  1. تمرین خوددوستی: به خودتان مهربان باشید و مثل آنچه که با دوست خوبی که در گذر از یک زمان سخت است کنار می‌ایستید، با خودتان رفتار کنید.
  2. مراقبت از سلامتی جسمی: به خوبی خوراک بخورید، به صورت منظم ورزش کنید و به اندازه کافی بخوابید. مراقبت از بدن شما می‌تواند به شما در بدنیا و ذهنیاً کمک کند.

  3. تمرین ذهن‌آگاهی: چند دقیقه در هر روز وقت بگذارید تا در لحظه‌ی حاضر باشید و بر روی تنفس خود تمرکز کنید. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا آرامش بیشتری پیدا کنید.

  4. انجام کارهایی که شما را خوشحال می‌کند: بگذارید زمانی برای فعالیت‌هایی که برای شما لذت‌بخش است اختصاص پیدا کند. مثلاً وقت گذاشتن برای گذراندن زمان با عزیزان، پیگیری علایق شما و یا حتی تکمیل یک حمام آرامش‌بخش.

  5. تمرین سپاسگزاری: هر روز وقت بگذارید تا بر دستاوردهایی که دارید سپاسگزاری کنید. تمرکز بر جنبه‌های مثبت زندگی شما می‌تواند به شما کمک کند که خوشبخت تر و بازتر برای به دست آوردن چیزهای جدید شوید.

بیاد داشته باشید که خوددوستی یک سفر است و زمان و تمرین می‌طلبد. با خودتان صبور باشید و پیشرفت خود را جشن بگیرید.

  • آدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی