تمرین

The World Needs more Posetive People

تمرین

The World Needs more Posetive People

زندگی فرصتی محدود برای رسیدن به آرزوهایمان را پیش رو می گذارد.
تنها راه رسیدن به آنچه میخواهیم و خواستارش هستیم تمرین مهارت هایی است که ما را هر روز ، ثانیه به ثانیه به آنچه میخواهیم باشیم نزدیک تر می کند.

بزرگسالان مکررا ، با یادآوری گفتار و اعمال دیگران که به آنها القاء شده و یا سبب رنجششان گردیده است, خاطرات کـودکی خـود را مـنتقل مـیکنند. داستانهایی درباره چنین مسائلی اغلب سبب میشود به موضوع چگونگی اثرگذاری فرد بر دیگران توجه شود. افـراد هـمچنین عـبارات مـهمی را کـه دیگران در صحبتشان با آنها به کار برده و مستقیما بر روح و قلبشان اثر گذاشته را به خاطر می آورند. از آنجایی که نـظرات بزرگسالان تأثـیر نـهانی زیادی بر کودکان دارد، تلاش بـرای درک روشهـای ارتـباطی بزرگسالان و کودکان و ایجاد راهبردهایی برای بهبود روابط بین آنها به نظر مهم میرسد. مفاهیم تـیپ روانشـناختی چـارچـوب عـملیای بـرای فـهم تـفاوتهای فی مابین کودکان و بزرگسالان ارائـه مـیکند کـه بـر روش ارتـباطی آنهـا اثـر میگذارد. توصیف انواع تیپ های روانشناختی که در این کـتاب ارائـه شـده میتواند کمک کند تا کودکان و بزرگسالان رفتار و گفتار یکدیگر را بهتر درک کنند. با درک هر یک از شانزده تیپ روانشناسی, بزرگسالان میتوانند آ گاهی خود را نسبت به روشهای مؤثرتر برای کمک به رشد و پرورش استعدادهای ویژه آنها افزایش دهند.

 معرفی کتاب مسیر شکوفایی بچه ها در خانه و مدرسه

این کتاب به بزرگسالان فرصت امتحان بـرخـی از روشهـای پـیشنهادی برای بهبود رابطه مثبت با کودکان در زندگیشان را فراهم میکند.مثالهایی برای نشان دادن نحوة استفاده از تئوری تیپ روانشناختی در زندگی روزمره ارائه شده است. هر چه کودکان و بزرگسالان هـمدیگر را بـهتر درک کـنند, شانس بیشتری برای ایجاد روابط قویتر خواهند داشت. هر نسلی تجربیات خود را به نسل بعد منتقل میکند. این نسل از بزرگسالان میتوانند زیربنایی برای ایجاد روابط بهتر با کودکان باشند.

معرفی کتاب مسیر شکوفایی بچه ها در خانه و مدرسه

اگر دوست دارید شناخت عمیقی از فرزندانتان بدست آورید و زمینه رشد فکری و تحصیلی او را فراهم آورید حتما خواندن این کتاب را آغاز کنید. مخاطب این کتاب والدین و کلیه کسانی است که با آموزش کودکان و نوجوانان سر و کار دارند.برخی از موضوعاتی که این کتاب به آن می پردازد:بهترین روش تدریس برای هر تیپ شخصیتی چیست؟بهترین روش انتقاد از او چگونه است؟مناسب با تیپ فرزندم چگونه با او صحبت کنم که تاثیرگذار باشم؟ چگونه صحبت کردن با او می تواند در او مقاومت ایجاد کرده و نتیجه غلط بدهد.

نویسنده : الیزابت مورفی
مترجم : فیروزه نیوندی

جهت راهنمایی برای خرید کتاب به لینک زیر مراجعه کنید :بوسه
خرید کتاب و مشاوره رایگان 

  • آدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی