تمرین

The World Needs more Posetive People

تمرین

The World Needs more Posetive People

زندگی فرصتی محدود برای رسیدن به آرزوهایمان را پیش رو می گذارد.
تنها راه رسیدن به آنچه میخواهیم و خواستارش هستیم تمرین مهارت هایی است که ما را هر روز ، ثانیه به ثانیه به آنچه میخواهیم باشیم نزدیک تر می کند.

قانون زندگی قانون باورها و مدار ها می باشد.


شما بر اساس باوری که دارید در مدار مربوط به آن باور قرار گرفته و تازمانی که در آن مدار قرار دارید مرتبا اتفاقات مربوط به آن مدار را تجربه خواهید کرد...


 انسانی که در مدار فقر قرار داره و باورھای فقیرانه ای داره، در مداری قرار داره که ھر روز فقط آدم ھای فقیر رو می بینه، کارھایی بھش پیشنھاد میشه، وام ھایی بھش داده میشه که ھر روز فقیرترش می کنه، ایده ھایی به ذھنش میرسه که فقط فقیرترش میکنه، چون در مدار فقر قرار گرفته و مدام اتفاق ھایی براش می افته که این باورھای فقیرانه رو به معرض نمایش میگذاره.


اما انسانی که در مدار ثروت قرار داره، و به عنوان مثال بر این باوره که می تونه ماھی 50 میلیون تومان درآمد داشته باشه، چون در مدار 50 میلیون قرار داره مدام ایده ھایی به ذھنش میرسه، اتفاق ھایی براش می افته، با افرادی مواجه میشه که در نھایت این فرد رو به درآمد ماھیانه 50 میلیون تومان میرسونه.


نکته جالب اینکه چون این فرد در این مدار 50 میلیون تومانی قرار داره، نه میتونه به درآمد 200 میلیون تومان در ماه برسه و نه مثلا درآمد 10 میلیون تومان در ماه، چون به اطلاعات و منابع ھیچ کدام از این دو مدار دسترسی نداره.

این امر در مورد تمامی جنبه ھای زندگی و در مورد تک تک افراد صدق می کنه و ذھنت وقتی که ھدفی رو بھش میدی و ھدفی براش تعیین می کنی، با توجه به مداری که در اون قرار گرفتی بھت پاسخ میده که: آیا می تونی به این ھدف برسی یا نه. ؟!! 


آیا مداری که در حال حاضر در اون قرار گرفتی به چنین منابعی که بتونه تو رو به ھدفت برسونه دسترسی داره یا برای رسیدن به این ھدف ویژه لازمه که مدارت رو تغییر بدی؟ 



  • آدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی